4van 5

Het is eigenlijk geen camperplaats. Het is een parkeerplaats op zand met rijen populieren. Wij stonden hier alleen, ik had liever gehad dat er meer campers zouden staan. Uiteindelijk zijn we toch maar gebleven om te overnachten. Wat ons betreft is deze plek niet noemenswaardig, geen aanrader.

• januari 2024

Inderdaad, een prachtplek als tussenstop. Misschien zelfs voor een nacht of twee. Zeer rustig en stil, geen geruis van verkeer. Niet geschikt voor de luxe camperaars die altijd commetaar hebben op het sanitair enz… want dat is er niet.

• januari 2024

We hebben hier begin januari overnacht. We stonden er met nog een camper, maar hebben geen informatieborden/ wegwijzers zien staan. Wel een heerlijk rustige nacht gehad.

4van 5

• Boulevard du Parc 400