Parking de Touroparc

Romanèche-Thorins, Saône-et-Loire, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juli 2024

Dit is eenvoudig een parking van een dierentuin tussen hoge popylieren. geen satelliet mogelijk en geen voorzieningen.

Nand

Het is eigenlijk geen camperplaats. Het is een parkeerplaats op zand met rijen populieren. Wij stonden hier alleen, ik had liever gehad dat er meer campers zouden staan. Uiteindelijk zijn we toch maar gebleven om te overnachten. Wat ons betreft is deze plek niet noemenswaardig, geen aanrader.

J.-W.-Wisse

Inderdaad, een prachtplek als tussenstop. Misschien zelfs voor een nacht of twee. Zeer rustig en stil, geen geruis van verkeer. Niet geschikt voor de luxe camperaars die altijd commetaar hebben op het sanitair enz… want dat is er niet.

• juli 2024

• Boulevard du Parc 400