Een prachtige camperplek. Wij stonden hier alleen.

CleverJohn

waren vorig jaar ook hier voor 1 nacht, toen al 2 vaste bewoners die hier met camper stonden, nu waren er al 3, geen fijne plaats meer, doorgereden naar een andere cp! Jammer van deze cp, is hier niet voor bedoeld, voor ons nooit meer hier!

Guusje1955

Prima plek. 4 plaatsen, breed en lang genoeg. Picknick tafels vlakbij. Nieuw aangelegd sportterrein met oa fit-o-meter, allerhande toestellen. Heden wordt het sportveld verder nog uitgebreid. Vriendelijke dame komt 's avonds ontvangen, enkel mogelijk met betaalkaart.

Andre-LaStrada

Een prachtige camperplek. Wij stonden hier alleen.

• D100

Saulx, Frankrijk