Fijne kleine camping. niet luxe maar functioneel. en niet duur. prachtig gelegen. mooie wandelingen en fietstochten. en natuurlijk Vézelay bezoeken. beheerder spreekt Engels.

Kiel

Hallo Kiel, Bedankt voor uw feedback en voor het delen met de Campercontact-reisgemeenschap. Wij zijn in feite een kleine gemeentecamping (die bij het gemeentehuis van Vézelay hoort) en het is juist de eenvoud waar wij voor staan en die deze plek definieert: we hebben bijvoorbeeld geen animatie, geen zwembad, geen boulder verwarmd sanitair faciliteiten of wifi-netwerk uitgebreid over de hele camping. De wens van de gemeente is om betaalbare prijzen voor iedereen te blijven aanbieden, terwijl de authentieke sfeer van "Camping" behouden blijft. Wij zijn blij als u de omgeving van de camping en het dorp Vézelay leuk vindt en wensen u veel succes tijdens uw reis. Charline & Valentin.

Flatvoyage

Hallo Flatvoyage, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat de staat van de sanitaire voorzieningen u niet tevreden heeft gesteld, omdat we elke dag de grootste zorg besteden, in het besef dat netheid een prioriteit is voor onze kampeerders: wasoppervlakken, spiegels en douches; toiletten poetsen; de vloer wassen en daarna met veel water spoelen (behalve in perioden van droogte) van de vloer, douches, oppervlakken en toiletten - dit elke dag rond 11.30 uur Het is echter mogelijk dat we vóór ons bezoek een element van netheid hebben gemist, waarvoor onze excuses. Wij kijken ernaar uit u bij een andere gelegenheid te mogen verwelkomen. Charline & Valentin

Sendplan

Hallo Sendplan, Bedankt voor uw mening en uw commentaar. Wij willen hier echter graag meer licht op laten schijnen. Wat de groep plukkers betreft, informeert een briefje in het Engels bij de receptie en op onze website u dat de rust op de camping tijdens deze periode niet gegarandeerd is (besprekingen in de avond en vroeg vertrek met de auto in de ochtend van de plukkers). In Bourgondië / in Vézelay maken wijnstokken en wijn deel uit van de lokale activiteit, wij ondersteunen deze. Er zijn deze zomer 3 gemeentelijke medewerkers die de camping runnen: 2 die vloeiend Engels spreken en een derde die de nodige inspanningen doet om u in goede omstandigheden te ontvangen. Wij betreuren het dat u hierdoor van streek bent geraakt en zijn blij dat u er samen toch uit bent gekomen. Wat de fietsroutes betreft, biedt de omgeving van Vézelay veel meer dan een enkele lus van 40 km. Wij raden ten zeerste de kleine wegen van de Morvan aan die u naar de kastelen, kleine dorpjes, meren en rivieren van het park brengen. Veel succes op je reis. Charline & Valentin

Camping L'Auberge de Jeunesse