Heerlijke rustige plek, met prachtig uitzicht. Er loopt een wandelpad vanaf de CP naar het prachtige oude stadje. Op 6 januari 23 was de parkeerautomaat buiten gebruik. Geen voorzieningen.

• november 2023

Nee....dit was niet voor ons bestemd. Geen verlichting, de plaatsen lopen veel te scheef af. Wij zijn doorgereden nadat we Vezelay even kort hebben bezocht. Vezelay is echt de moeite waard.

De naam van de Parking is Ruesses. Betaalzuil nog steeds buiten bedrijf.

• november 2023

De naam van de Parking is Ruesses. Betaalzuil nog steeds buiten bedrijf.

• 89450, Vézelay, Frankrijk

Parking des cars