• augustus 2020

Parkeerplaats met redelijk druk verkeer. Mooi uitgangspunt voor wandelingen. Midden augustus is de rivier ook droog. Geen boten dus. In de nacht alleen gestaan. Geen probleem.

• april 2019

Slechte toegang tot de waterval, zeer steil pad, 135 m hoogteverschil, omgevallen bomen blokkeren de weg. De SP zelf is een parkeerplaats. De baaien te kort en allemaal erg hellend. Een bord waarschuwt dieven. Een baai zwart van een uitgebrande auto. Ik voelde me niet veilig en reed verder.

• maart 2019

Rustige gratis Aire, geen faciliteiten maar mooie wandelingen