Sluit me volledig aan bij de voorgaande reviews, inderdaad een doortrek camping, s'morgens sta je bijna in je uppie en na de middag loopt het aardig vol. Camping zeer in trek bij de Nederlanders. Maandag restaurant gesloten maar dan staat er een foottruc met heerlijke pizza's. Groet,

Pe-Wi

Een prima camping voor doorreis en langer verblijf. goed en schoon sanitair. Goede plekken qua grote, aangezien wij groot en lang zijn kregen we een prachtige plek. Een brood service, een prima restaurantje en een goed gesorteerde supermarkt met brandstof op loop afstand.👍🏻👍🏻👍🏻

suvsuby

Wat een leuke doorreiscamping. Prima afgebakende percelen, schoon sanitair, grijswaterplek makkelijk bereikbaar, verwarmd binnenzwembad. Water 28 graden. Wifi OK. Een camping om te onthouden!

Camping Les Ceriselles