mooie camping aan het strand met alles erop en eraan is van september 2022 van €17 naar €24 voor 2 personen gegaan en dat is in procenten een forse verhoging... Louis van H.

Louis

De beste camping voor een familie. Leuke activiteiten, grote plek, schoon sanitair en een fijn zwembad. 40€ voor een nacht met elektriciteit. Top, we komen zeker weer!

• mei 2022

mooie aangelegde camping veel groen en bloem rijk. plaatsen goed afgeschermd en afgewisseld met huisjes en plaatsen voor tenten en caravans. sanitair perfect in orde

• mei 2022

Camping 4 étoiles Le Goulet