5 parkeerplaatsen gereserveerd voor CC / max. 24u zeer mooi zandstrand met openbaar toilet. rustig 's nachts. Ideaal om te zwemmen en wandelen. Geen plaats voor tafel en stoelen voor CC

Dundee-2

Prachtig direct aan een baai met een prachtig zandstrand, en het is gratis. Gewoon genieten en natuurlijk weer schoon achterlaten.

jo1962

Mooie kleine plaats direct aan zee. geen aan- en afvoer, maar een zeer schoon toilet op het strand. Dit is onze tweede keer hier en we zullen zeker terugkomen. 's Nachts erg rustig, overdag nauwelijks verkeer. 4-5 rechte plaatsen geschikt voor elke lengte.

• Rospico

29920, Névez, Frankrijk