• april 2023

place de Tahiti is rustig, uit de wind en groen en klein.

Burhorst

Helaas moesten we deze prachtige plek verlaten nadat hele aardige politieagenten ons erop hadden gewezen dat we niet met onze stacaravan (730x230) naar deze plek hadden moeten rijden. de politieagent gaf ons vriendelijk zeer mooie gratis alternatieven.

• augustus 2020

Mooie rustige parkeerplaats vlakbij het strand. Waren hier in augustus 2020, bijna niets aan de hand. Helaas was het strand vies van zeewier en stinkt het spul. Leuk voor wandelingen of trektochten.

• april 2023

place de Tahiti is rustig, uit de wind en groen en klein.

• augustus 2020

• Kerstalen