Heerlijke camping om even tot rust te komen. mooie grote plekken met schaduw, parkachtig aan de rivier. hele grote Intermarche vlakbij en goede bakker (andere kant op) sanitair wat verouderd, maar ok genoeg…

Hallo en bedankt voor uw mening, tot ziens, vriendelijke groeten

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige reviews. Fijne camping, rustig en toch in het stadje, mooie plaatsen en goede plekken om de hond uit te laten.

Hallo en bedankt voor uw terugkeer, tot ziens, vriendelijke groeten

wij verblijven nog tot zaterdag 16-09-2023 op de camping en we zijn hier dan 3 nachten gebleven is een top camping met alles erop en eraan heel proper en netjes verzorgt wij raden iedereen deze camping aan ook kortbij winkels en restaurants wij komen zeker nog eens terug.

heutendumont1

Hallo en bedankt voor uw mening over onze camping, tot ziens, vriendelijke groeten

Hallo en bedankt voor uw mening, tot ziens, vriendelijke groeten

Hallo en bedankt voor uw terugkeer, tot ziens, vriendelijke groeten