Uitstekende gastheer en fantastische locatie naast de rivier. Heerlijk koel zwemmen en relaxen. Top plek!

• augustus 2021

mooie plek, maar let op! helaas geen brood, ook niet op korte afstand en in tegenstelling tot wat in de info staat, je kunt er (ook niet op verzoek) eten.

• augustus 2019

mooie rustige plek. Pure ontspanning, de rivier kan worden gebaad en gezwommen. We hebben van deze gelegenheid gebruik gemaakt en voelden ons zeer comfortabel. Zeer vriendelijke familiesfeer

• augustus 2021

• augustus 2019