Aire Municipale

Arc-et-Senans, Doubs, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juni 2024

Een goede CP voor een overnachting, heeft alles behalve een douche. Voor een bezichtiging van de zoutziederij, uitstekend. leuke horeca aan de overkant.

Erickvl

prima plek voor een paar dagen of op doorreis. iedere dag redelijk vol, steeds wisselend. We zijn hier voor de derde keer en weer lekker gegeten aan de overkant!

janireen

We hebben een rustig verblijf gehad.Ver. en verwijdering beschikbaar, met dank aan de gemeenschap. Supermarkt en tankstation om de hoek.

• juni 2024

Aire Municipale