Gisteren geslapen in Avioth, maar als daar geen plek was geweest dan hadden we zeker hier geslapen. Mooi plekkie voor 3-6 campers.

On-The-Road2021

Wij vonden het geen goede cp er stonden bussen geparkeerd, en weinig ruimte voor de campers. dit was meer een parkeerplaats voor auto’s wij zijn gauw doorgereden.

• mei 2022

Schitterende plek bij de Citadel. Keurige loosplek voor grijs en zwart water en drinkwater laadplek vlakbij. enig minpunt is dat camperplaats voor 2 gites staat en ook parkeerplaats van die gites is. Toen wij er stonden waren de gites bezet. Dat gaf wel wat overlast. jammer anders 5 sterren.

• mei 2022

• Rue Vauban