ook wij hebben heerlijk rustig geslapen. mevr haalt water in je jerrycan uit haar keuken. geen mogelijkheid om compacttoilet te legen. geen afvalcontainer gezien of gevraagd. stroom €4,00.

Maartje65

Een geweldige eenvoudige camperplek bij een boeren gezin. Wat een gezellig stel zeg. Naast een plek voor je camper is ook stroom en water beschikbaar. De dame, ik ben haar naam natuurlijk weer kwijt, verkoopt naast eieren en jam ook nog wat streek producten. Top.

• Rue de l'Église 2

10700, Nozay, Frankrijk