• september 2021

eindelijk een gebied in de regio waar het hard aan ontbreekt uitstekende ontvangst in het eerste gedeelte van het dorp dat alleen wordt gebruikt voor diensten en om te slapen volg de borden

• juli 2021

Trudy Fraterman 19-07-2021: de cp maakt een verwaarloosde indruk. Het is in elk geval stil, dat is voor mij belangrijk. Ik weet nog niet hoe ik de €3 moet gaan betalen.

• oktober 2019

4 aug 2019, als in de beschrijving. redelijk rustig, door beheerder? Hierheen begeleid met de auto. eerst gemeld op andere locatie. Plaatsen niet vlak. Geen voorzieningen behalve vuilniskliko, voor ons prima zeker voor 3 euro .duim omhoog

• september 2021

• juli 2021