Bosc-Bordel, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

Aire de Camping-Car Buchy

apart terrein bij mix parking sporthal - munten servicestation verkrijgbaar bij de middenstand - scholen en sporthal in de buurt - 's morgens enig lawaai van vertrekkende schoolbussen

• Route de Forges les Eaux

76750, Bosc-Bordel, Frankrijk

• januari 2022

Jammer dat je geen '0' sterren kan geven.... vroeger nochtans een aangename plek bij een gezellig stadje met een prachtige markthal. Nu, overal modder, plassen en geen enkele service die werkt. De inworpgleuven zijn dichtgeplakt. Echt geen aanrader!

miwomob

Wij vonden deze plek uit het boekje, De leukste camperplaatsen in Noord Frankrijk. Viel ons erg tegen, deed wel heel erg rommelig aan. Wij zijn heer weer vertrokken.

• juli 2021

Prima CP bij school en sporthal. Ruime parkeergelegenheid. In juli school gesloten. Centrum op ongeveer 500 m. Doorgaannde weg 's morgens goed te horen, 's nachts stil.

• januari 2022

• juli 2021