Ferme de la Béthune

Saint-Saire, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

keurige camperplaats op gras met stroom en loosplaats. soort snackautomaat met lokale lekkernijen. voor ons een doorreisplek.

evanbuiten

geel goede plaats vriendelijke mensen nu kun je voor de ogenblik lossen water toilet en en vullen van water u kunt ook eten kopen hier kippen kaas pizza eieren en ets. met automatic met een mooi terras erbij

dermul

vriendelijk ontvangst, we mochten staan waar we wilden op gras (wat nog even extra werd gemaaid) of verhard met alleen stroom voor 5 euro. Campervanp&H

• juli 2024

• Chemin de Prebende