Wij waren hier in de zomervakantie met onze 3 kinderen. Prima plek voor als je het ( te ) drukke Etretat wil ontvluchten. De officiële 20 plekken waren zo vol maar genoeg mogelijkheden om extra voertuigen neer te zetten. Beneden een ruim strand waar de kids volop kunnen spelen.

Ceetje80

Mooie camperplaats waar je gratis mag overnachten. Er vertrekt ook mooie wandeling waarbij je een geweldig uitzicht voorgeschoteld krijgt. Zeker de moeite als je in de buurt bent!

• Rue des Pruniers

76280, Saint-Jouin-Bruneval, Frankrijk