een van de 2 plaatsen bezet door een auto terwijl er een verkeersbord staat.

• april 2018

Alle aangeboden faciliteiten, inclusief elektriciteit en gratis. We kwamen aan rond 14.00 uur en de doorgaande weg was druk en erg gehorig. Auto stond geparkeerd op een van de camperplaatsen. Was het niet onze bedoeling om hier te blijven, maar hier geluncht. Erg goed.

• januari 2018

Tussenstop op 2 en 3 januari 2018, rustige locatie in een klein park. Er zijn twee plaatsen voor campers tot 7m en op 300m supermarkt en stadscentrum.

marmottes

een van de 2 plaatsen bezet door een auto terwijl er een verkeersbord staat.

• april 2018

• januari 2018