Fijne kampeersfeer op simpele, groene camping. Wij houden ervan! De weg over en je staat op het strand. Helaas worden honden er (sinds kort?) geweerd, al hebben we toch nog prima kunnen wandelen. Achteraan op de camping heb je het minste geluid van de weg.

the_cosy_gypsy

mooi camping dicht aan zee. Prima schone voorzieningen. Ruime plekken en zeer behulpzame camping eigenaren.

Jaxx09

Nieuwe uitbaters (2weken), zeer vriendelijk, mooie ruime plaatsen. Straat oversteken en prachtig strand met mogelijkheid tot zwemmen.

Nog geen foto's

L'Océan