onvriendelijk/ongeïnteresseerd, geen plaats voor camper op 6/06? 100m verder op L'Océan met open armen ontvangen.

• augustus 2019

Veel te duur voor wat je krijgt! Wij stonden op een schuine plek vol met blad en een strandzand ondergrond. Sanitair verouderd, wel dichtbij de zee.

• juni 2019

We kwamen op de camping en parkeerden de camper om even de camping te bekijken. Bij terugkeer kwam de beheerder woedend op ons af. We probeerden uit te leggen dat we even rondgekeken hadden. Maar hij beukte woest op de camper. We hebben ons snel uit de voeten gemaakt. Hier komen wij niet meer.

• augustus 2019

• juni 2019