Waren hier in mei 2023. Service was buiten gebruik, zou wel op korte termijn gerepareerd worden. CP is niet meer gratis, campingeigenaar kwam het ons melden en noemde een bedrag van €15 voor een nacht. Wij zijn doorgereden.

• oktober 2019

Voor een nacht is dit een geschikte plaats . De plaats is zeer ongelijk en zeker niet waterpas. Stroom en water te verkrijgen middels extern aan te kopen z.g. Jetons ,waarvan de prijs nergens vooraf bekend is. Mooie wandel routes en vijver aan overzijde van de straat.

• oktober 2019

slechts 2 punten voor EHU - al bezet dus gingen we verder naar de nabijgelegen lucht aan het meer

Aire de Camping-Car La Garenne