huubensylvia Mooie goed verzorgde grote cp. Veel ruimte tussen de ruime camperplaatsen. Er staan vanavond 30 campers, maar valt niet op. Helaas niet zwemmen je kunt wel wandelen rond de plas.

sylviaenhuub

wat een fijne camperplek op een voormalige camping aan een prachtig meer. we staan er nu voor de tweede keer en ook het sanitair is open. hartstikke fijn en incl stroom is € 12.40 helemaal niet gek. wandel fiets mogelijkheden, supermarkt op 1 km wij komen weer als het zo uitkomt😁

AbMar

Leuke campingplaats vrij vlakke plaatsen sanitair was nog niet open maar hebben dat ook niet nodig hebben toch het nodige in de mobilhome voor die prijs wel te doen natuurlijk als je om 18u aankomt zijn de mooiste plaatsen weg

Camping Car Park