leuke plek om te staan, verse oesters uit de zee , mooie fiets en wandelpaden. kom op tijd!!! voor 11 uur of na 18 uur want het staat vol met auto's

wiekies

wij verbleven hier tweede deel september, super locatie. Bij ons niet echt problemen drukte restaurants, was wel tijdens de week. Leuk om te fietsen en mensen die houden van wandelen kunnen zeker bekoren. Wel voor wie graag vrij staat.

Dariolani

Wij kwamen daar op 17 aug en alles stond vol met auto’s van dagrecreanten. Wat ons opviel er lag veel glas van ingeslagen autoruiten! .

Parking Le Plomb