Prima camping. Dicht bij de snelweg, Dicht bij centrum, Dicht bij supermarkt, Sanitair verouderd maar schoon

Afzetbakkie

Leuk voor een nachtje niet ver van de snelweg. Je mag vrij op het camperplaatsje staan. Wij stonden voor 14 euro op de camping, waarbij je gratis toegangskaartjes krijgt voor het gemeentelijke zwembad, net om de hoek. In de avond nog een leuk ommetje gelopen in het historische centrum.

Mariska-M

De camping Pons Municipal is een echte aanrader. Ruime staanplaatsen (voldoende ruimte voor onze camper van 7,5 meter), voordelig (€ 18,62 met elektriciteit en wifi). Zeer vriendelijke ontvangst. 10 minuten lopen naar het centrum van Pons.

• Avenue du Poitou

17800, Pons, FrankrijkSitecode: 1625