• augustus 2021

Mooie camping met grote plaatsen! Sanitair is prima. Het wordt regelmatig schoongemaakt. Heerlijk brood te krijgen bij de receptie. Erg vriendelijk personeel. Aan het meer is veel te doen. Een aanrader. Je vraagt je af waarom zelfs in het hoogseizoen maar 30% bezet is.

• juli 2020

Lozen afvalwater niet mogelijk. Sanitair was niet echt proper en verouderd. Gaf een onverzorgde indruk.

• juni 2018

wij waren hier eind juni, begin juli. Erg rustig, vriendelijke ontvangst. net sanitair. Mooie, grote plaatsen. Gelegen aan stuwmeer. Je kunt hiertoe zwemmen. Broodservice.

• augustus 2021

• juli 2020