geweldige locatie als tussenstop, 's nachts heel rustig, niet veel verkeerslawaai, maar ja, het is februari. supermarkt en brandstof verderop in de straat plus andere voorzieningen, zeker weer gebruiken.

• november 2022

mooie camperplaats maar bezet door vaste (Franse) bewoners. mannen in oudere campers die alle elektriciteit hadden aangesloten. Wij voelden ons niet happy en welkom zijn doorgereden. Jammer dat er geen verblijfsduur was.

zeer nette camperplaats. GRATIS. je mag er tot 8 opeenvolgende dagen staan. Containers voor gesorteerd afval, lozen grijs water, chemisch toilet en water. 4 aansluitingen voor elektriciteit. Rustig Voor de kinderen een klein maar verzorgd speelplein. Prima plaats!

• november 2022

Aire municipale Saint-Martin-de-Ribérac