Trensacq

Trensacq, Landes, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

• februari 2023

Rustige nacht gehad bij in een parkeervak bij de Marie. Parkje was te donker toen we aankwamen om 20:30u. We waren de enige camper en er stond een vrachtwagen. Toilettes Publiques aan achterzijde Marie, worden goed schoon gehouden. Geen lozingen chemisch toilet toegestaan.

• oktober 2022

prima plek om nacht te slapen. overdag redelijk wat verkeer s avonds stil. toiletten werden op zaterdag ochtend goed schoongemaakt, waren niet echt smerig. wij vonden het een prima plek.

• augustus 2022

• februari 2023