niet gereserveerd en een mooie plek achter het toiletgebouw. De minimale 3 dagen gestaan. Aan de meer kant kan je naar het dorpje lopen en fietsen. Leuke restaurantjes. Sanitair netjes, fijn contact met receptie en buitenbar.

Onnedv

Mooie camping, sanitair netjes alleen werkt alles met "drukknoppen" en dat is soms irritant. Prijzen snapte we niet...wij betaalde voor 1 nacht met onze Ford Nugget + stroom + 2 pers + 2 hondjes € 32,- en toen we er naar informeerde leek mevrouw geïrriteerd.

Camping Lou Labech