geweldig mooie locatie maar we kwamen eind van de middag en stonden alleen wat we nooit zo fijn vinden dus zijn we doorgereden. heerlijke wandeling 2,5 km rond het meer

JohanRoos

superplek voor doorreis. effe lekker rennen met de honden.

Hazesfan

Eigenlijk geen CP maar P-plaats bij meer. Best wel scheef alles, dus blokken gebruiken. Vuilbakken aanwezig. Denk in de zomer druk bezochte plek. Wij hebben op bushalte gestaan(rijdt tot sept). Nu heerlijk rustig, met hond kan je hier lekker lopen.

JohanRoos

superplek voor doorreis. effe lekker rennen met de honden.

Lac du Moulinet