lekker rustig,prachtig gewandeld! leuk dorp alles gesloten tussen 12:30-16:00,wij waren tevreden. wij gingen door de ingang met 8.70 mtr.

• januari 2023

Super plek om te staan. Mooie rustige omgeving. prima verzorgd. Een nadeel: voordurend blaffende hond van huis uit omgeving.

• januari 2022

Uitstekende plek om te verblijven. Zeer schoon en zeer veilig. Alle faciliteiten inclusief WiFi allemaal uitstekend. korte wandeling naar het dorp dat niet veel te bieden had. Uitstekende wandelingen in de omgeving. We hadden een heel leuk verblijf van één nacht hier. Aanbevelen

• januari 2023

• januari 2022