• september 2021

wat een ongezellige vieze plek. buiten een service station, winkel en tankstation heb je er niks verloren! wegen langs 2 kanten, op en af gerij van winkelklanten, de was mogelijkheid is er niet meer. je staat met je camper gewoon tussen de auto’s. wij zijn doorgereden naar de cp 3,5km verder

• juli 2021

• november 2019

Was hier op een zondag. Supermarkt sluit om 12.45 uur. Er is een wasservice (wasmachine en droger) die we gebruikten. Visa betaling werkte niet maar munten en bankbiljetten. Houd er rekening mee dat de machine een overschrijding van de betaling niet teruggeeft

• september 2021

• juli 2021