Glifa, Ilia, Griekenland

restaurant - kleine winkel - zwembad - strand 300m - centrum 1km

• Camping Ionion Beach

270 50, Glifa, Griekenland

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

waren 4 dagen ter plaatse en voelden ons comfortabel. Sanitaire voorzieningen top strandstoelen gratis. Een nadeel in het restaurant is dat het te lang duurt voordat het eten komt, in ons geval meer dan 35 minuten..

Springer

een van de beste CP die ik ken. vriendelijke en behulpzame uitbater. uitstekende keuken. Waar voor je geld. alles zeer goed onderhouden. Zal zeker terugkomen.

Womele

Voor ons de beste camping op de Peloponnesos! Grote plaatsen. Zeer schoon, mooi sanitair. Geweldig zwembad, en zeker de bar bij het zwembad. Alles was ook geweldig voor onze trouwe viervoeter. Steeds weer 👍 het waren fantastische vakantiedagen