Hele fijne plek. Direct aan het deels kiezelstrand. Schaduwplekken door de bomen. Dicht bij restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. We stonden met 5 andere campers. Wij aten heel goed bij To Petrino Balkoni.

koolsjes

Een heerlijke plek om gratis te kamperen. 's Avonds is de straat nauwelijks druk, restaurants zijn in de directe omgeving en er is een bakker en supermarkt in het stadje. Overdag komt er ook een dealer langs met verse groenten, fruit en diverse olijfproducten.

woho

Druk bezocht ook in oktober. Mooie dichtbij het strand. Restaurantjes in de buurt.

• 245 00, Kalo Nero, Griekenland

Parking Kalo Nero