Gelegen langs het rustige, schaduwrijke kanaal. Om de stad te bezoeken, die op ongeveer 3 km afstand ligt, wordt een fiets aanbevolen, zonder voorzieningen. Voor voertuigen langer dan 8 meter, gebruik lange stoelen.

errunc

Rustige plek, zelfs 's nachts. Gratis, geen service, maar goed voor een bezoek aan de stad die ongeveer 3 km verderop ligt. Ik raad aan om te fietsen (er is een fietspad), aangezien het openbaar vervoer ook vrij ver weg is.

ibdd

uitstekende plek. makkelijk om de honden direct naast de camper uit te laten. we stonden er met wel 30 campers

The Marina Greenway Car Park