Camping La Vecchia Torre

Rivabella, Gallipoli, Lecce, Apulië, Italië

• juni 2024

prima camping. veel schaduw. leuk standje op de camping. strandje is verboden voor honden. maar hondenliefhebbers kunnen flinke wandelingen maken langs de zee. sanitair perfect. vriendelijke ontvangst. Op fietsafstand van gallipoli.

liseth

Leuke ontvangst Geweldige staanplaatsen nu in juni Camper 2 pers. 23€ Pendelbus naar Gallipoli € 6/pers Geweldig nieuw sanitair Nicenerv Strand

• mei 2022

lijkt n prachtige camping maar is helaas op 22 mei nog gesloten. Ook op mijn telefoontje en mijn 'preggo, preggo' kwam geen antwoord.

• juni 2024

• mei 2022