Mooie parkeerplaats direct achter het strand, ca. 50 m Sanitair zeer eenvoudig, 2 koude en 2 warme douches tegen betaling. Naar Gallipolli 6 km fietsen Wij betaalden €25,- per nacht.

Sally-unterwegs

geweldige toegang tot een schoon zandstrand met kristalhelder water! schaduwrijke locatie grijs/vuil water afvoer + water + elektra voor 30 euro per dag slechts één negatief punt: minimalistisch sanitair met betaaldouche vriendelijk welkom

• mei 2022

absoluut een aanrader, super aardige eigenaren, ook met honden waren we zeer welkom. zeer schoon en goed onderhouden

• mei 2022

• 73014, Padula Bianca, Lecce, Italië