• september 2021

gesloten op 12-9-2021. We waren er omstreeks 18.00 uur terwijl internet aangaf dat de boel open open zou zijn. Zeer slechte beurt van beheerder(s) Nooit meer terug hier.

• augustus 2018

Gebied gesloten maar onbeheerd, u belt het nummer en binnen 10 minuten komt er iemand open. Services aanwezig. Achtergrond in asfalt kiezels. Mogelijkheid van de aanwezigheid van feesten in de volgende schuur in sommige periodes van het jaar. Op de site staat € 8, maar ik heb € 10 (oké)

• augustus 2018

uitstekende gastvrijheid, punctuele diensten, efficiënte doucheservice, mogelijkheid om gratis een fiets te gebruiken, informatie en brochures van Basilicata.

• september 2021

info

Camper Service Fiere Lucane Soc. Coop. a.r.l.