Wij hadden de parkeerplaats voor onszelf en de uitbater had voor ons beiden een zeer smakelijke, uitgebreide avondkaart klaargemaakt. Een prachtige zonsopgang boven de zee was een geweldige aanvulling op de rust die je hier ervaart.

anne1959

Zeer mooie en rustige parkeerplaats met schoon sanitair. Zeer aardige exploitant. Helaas was het zwembad nog niet open.

Slow31

Geweldige rustige plek met een zeer aardige operator. Het zwembad en het uitzicht zijn geweldig. Je moet van de wilde katten houden.

Agriturismo Agri Carrozza