De campingbeheerder is een vriendelijke en behulpzame man. De camper staat op een binnenplaats van grind. Het sanitair was nog vrij nieuw en brandschoon. In de omgeving kun je goed fietsen maar de wegen zijn zoals overal in Italië bar slecht.  Kortom een plaats om terug te komen.

mooie parkeerplaats op 400 meter van het strand. Douches etc. extreem schoon. Aardige uitbater die elke wens vervult. Hij neemt me zelfs in zijn privéauto mee naar het dorp om boodschappen te doen. Als welkom biedt hij een glas rosé aan van eigen teelt. We zouden zeker terugkomen ??

• november 2023

prachtige camperplaats alles is er .Vriendelijke ontvangst met een glaasje wijn.

• november 2023

• Località Punta Alice