zeer vriendelijke uitbaters. Ontvangst met glaasje wijn. plaatsen vinden we wat minder. Het is feitelijk een parkeerterreintje bij een woning. Geen mooie of gezellige camperplaats.

• april 2023

Hans-Lins

Kleine, fijne plek met een zeer vriendelijke ontvangst. Bij aankomst werden we begroet met gekoelde wijn. Sanitair schoon met toiletbrillen en warme douches bij de prijs inbegrepen. Wasmachine inclusief wasmiddel aanwezig. Gratis wifi. Aan- en afvoer inbegrepen.

• april 2023

Motel Camper Sost