• oktober 2019

Jammer dat we er op 19 oktober helemaal naar toe zijn gereden en ALLE CAMPINGS en de meeste parkeergarages waren GESLOTEN! We parkeerden gratis in de haven naast Palinuro.

• juli 2019

Uitstekende structuur die met 18 euro alles heeft wat je nodig hebt om een goede stop te maken. Strand van Calanca heel dichtbij en hetzelfde voor de stad Marina di Camerota. In 10 minuten lopen bereikt u de haven waar boottochten vertrekken

• augustus 2018

Het gebied is erg groot, maar de eigenaar laat ook voor veel auto's parkeren. De diensten zijn slecht, de toiletten en douches vies en kapot. Het enige positieve punt wordt vertegenwoordigd door de nabijheid van het strand - druk - en het dorp.

• oktober 2019

• juli 2019