• april 2023

Hoffelijkheid, acceptabele prijs en extreme nabijheid van de ingang van de site. We raden een avondwandeling aan om de verlichte tempels te bewonderen.

• mei 2022

Geweldige plek voor een tussenstop op weg naar Pompeii. Geen faciliteiten voor zover ik vond, gewoon zeer vriendelijke beheerder, die uitstekend Engels spreekt. Paetum-site letterlijk over de weg.

• juli 2021

nette parkeerplaats, vriendelijk en behulpzame parkeerbeheerder!!!!!! 4 mogelijkheden voor stroom en beperkt water.

• april 2023

• mei 2022