• augustus 2020

Grote parking dicht bij skilift en restaurants. Geld wordt 's avonds aan de camper opgehaald. Prima uitvalsbasis voor wandelingen en MTB. Voor de kinderen is er naast de parking een adventure klimpark.

• september 2019

We zijn de derde keer hier. Het is heel rustig, we vinden het erg leuk. De bar erg leuk voor een drankje 👍. We vinden het brutaal om elektriciteit te nemen als alles gratis is! Dergelijke noodsituaties bestaan niet. Als je al kunt vragen in de bar. Schiet erop als het gratis is.

• juni 2019

A&J. 25-6-2019. Wij waren hier voor 1 nacht op doorreis naar de Dolomieten. Prima plek om te slapen. Niks betaald. 10 min lopen naar het centrum en daar een lekkere pizza gegeten.

• augustus 2020

• september 2019