Mooie terrassencamping, water en stroom op de plaats. Goede diensten. Bar die zeker verbeterd kan worden in beheer. Over het algemeen te duur

Ropper

Ruime staanplaatsen, schone service, goede gastvrijheid, omgeven door bossen, mogelijkheid om toegang te krijgen tot de spa met 20% korting. Momenteel is de prijs 40 euro voor een camper en twee personen.

Mokina

Let op, het telefoonnummer op de aanvraag is verkeerd om contact op te nemen met de camping, het juiste nummer is 333 1890857 Ik heb het 3 sterren gegeven omdat ik er nog niet ben geweest

Campeggio Sauris