camping is open tot 22 oktober .Elk jaar een verrassing hoe lang open . en geaccepteerde ACSI korting !

Ellen67

Camping algemeen OK. Helaas blaffen er honden op elke hoek... en de hondenbezitters laten de korst van de hond... rondslingeren, je moet oppassen dat je er niet tussenkomt. Het zwembad was geweldig en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

sonyknipser

Plaatsen waar ik stond 100 rijen te smal en klein maar er zijn ook grote plaatsen. Sanitair is ok, schoon, zwembaden zijn ok, te vol, maar het werkt. Winkelstraat en strand vlakbij. Ik zou hier weer komen.

Camping Sabbiadoro