gebeld om een plaats te reserveren, in tegenstelling tot andere beoordelingen die ik heb gelezen, vertelde het personeel dat de telefoon beantwoordde me dat je daar alleen kunt parkeren als je wacht op een plaats die al geboekt is op de camping ...

• oktober 2020

interessante plek daar is alles inclusief elektriciteit. het is niet gemakkelijk te herkennen dat je de parkeerplaats op moet en aan de rechterkant, voordat je de camping oprijdt, is er een slagboom en waar het gebied is. de beschikbare ruimte is voor ongeveer 4/5 campers. we komen zeker terug.

• september 2020

dit is de parkeerplaats van de enige camping in Lignano Sabbiadoro. een gebied open tijdens de sluiting van de camping, volledig vrij, laden en lossen. prijzenswaardige gratis service van de eigenaren van de camping. We komen zeker terug en zijn tijdens de seizoensopening te gast op de camping

• oktober 2020

• september 2020