Goede plek en schoon sanitair met warm water maar ik vond het wat duur.Wij betaalden €47 per nacht voor twee personen en een camper.Het meer is echt prachtig.

LOSMAJONIS

prachtige aankomst prachtige plek en schoon. minpunt geen supermarktje voor de simpele benodigdheden zoals water wcpapier erc en afstand van stad te gevaarlijk om te doen met de fiets in avond. Wilde zwijnen. en best rumoerig

user892076802

positief: - vriendelijke ontvangst - ligging aan het meer is leuk - ruime plaatsen - sanitair schoon en functioneel - bar/restaurant super, vers en lekker Minpunten: - rumoerig

Camping Internazionale Lago di Bracciano