• augustus 2021

Men kan verdeeld zijn over netheid, voor ons hoogstens middelmatig. 's Ochtends mag je pas vanaf 9.00 uur het plein op, erg vervelend als je een lange rit voor de boeg hebt. Ook bij het meer is alles rommelig en het water, daar zou ik niet naar binnen gaan.

• april 2021

goede schaduwrijke camping met alle voorzieningen. schone douches en toiletten. privé strandservice. honden toegestaan met een kleine speciale ruimte. parkeerplaats buiten voor auto's. speeltuin voor kinderen. klein buitenzwembad. cateringservice. laden en lossen, elektriciteit op de staanplaats.

• augustus 2021

• april 2021