Zeer goede plek, zoals beschreven, zeer gastvrije gastheren. Er waren daar negen busjes op de avond dat we er verbleven.

SandG

Alleraardigste camperplaats. Even volhouden op het laatste stuk. Zeer vriendelijke vrouw die goed Duits spreekt. Alles is eenvoudig aanwezig. Een aanrader!

KeLaKo

fijne camperplek, sanitair beetje houtje touwtje maar dat heeft z’n charme, wel schoon! Heel bijzonder dat wij bij het afrekenen met een “Ryder Cup” toeslag van €5 p/d geconfronteerd worden, heel vreemd en onbehoorlijk om dat niet vooraf te melden!

Il giardino del Sogno